2009. december 3., csütörtök

Nyílt nap a Maróti Motorkerékpár-gyűjteményben!

Ha valakit egy kicsit is érdekel a magyar motorkerékpárok története, akkor számára a most szombati nyílt nap kihagyhatatlan lehetőség! Én már vettem részt ilyen nyíltnapon, és elmondhatom, hogy minden téren igen pozitív élménnyel gazdagodtam.

A könyvesbolt fölötti padláson van berendezve egy igen tekintélyes darabszámú múzeum, ahol kronológiai sorrendben megismerkedhet az ember a magyar motorokkal, viszont ami sehol máshol nincs: a motorok nézegetése előtt egy érdekes, látványos és tartalmas előadásban ipari történelmünk egy részével igen komoly mélységekben megismerkedhet.


Mindezt 750 Ft-ért?! Igen, méghozzá itt (idézve a felhívásból):



Nyílt nap a Maróti Motorkerékpár-gyűjteményben

Az érdeklődőket sok szeretettel várjuk 2009. december 5-én, szombaton, 10:00 órára.

A látogatóknak előadást tartunk a magyar motorkerékpár-gyártás történetéről, majd a tárlatvezetés során megtekinthetik a kiállított motorokat.(Időtartam: kb. 3 óra)


Kérjük, hogy látogatási szándékukról értesítsenek
telefonon (285-6608) vagy e-mailen (info@marotikonyvker.hu
) Kérjük, az előadás kezdetére, 10:00 órára legyenek szívesek pontosan megjelenni.

Belépődíj:
Felnőtteknek: 1.000 Ft
Diákoknak és nyugdíjasoknak: 750 Ft


Pontos cím: 1205 Budapest XX., Nagykőrösi út 91.
További információ: http://www.marotimotor.hu/

Nincsenek megjegyzések: