2009. december 19., szombat

Ho ho hóóóóó!

Fülig ér a szám, és szerintem még sok más lelkes télimádónak is. Tagadhatatlanul beköszöntött a tél, a digitális hőmérők holnap például már három számhelyen tájékoztatnak. Kora délután óta esik, és csak szakad, és csak ömlik, megbénítva a legkülönfélébb közlekedési nemeket, de hát lehet rá haragudni, amikor olyan pajkos és fehér és csillogó? :D Ráadásul havat lapátolni is szeretek (nem, címre nem megyek), tehát nem tomboltam amiatt, hogy ma egy órán át munkálkodtam azon, hogy a ház előtt kevésbé legyen vastag a járdán a hóréteg. A havazás megérkeztével egyik kedvenc fajta közhasznú járművemből is többet látni: a hókotrókból. Amikor ezt a margóskiccet rajzoltam, még huszonpár fokban gőzölődtem a Ka26-ban, de tudtam, hogy egyszer szerepe lesz a blog hasábjain. Szóval I'm dreaming of a white christmas meg Let it snow, meg minden ilyesmi, vigyázzatok magatokra, csak üres úton próbáljátok ki az ABS-t, ahogyan én tegnap a kertek alján :P, és ne felejtsetek el hóembert, vagy jó közlekes módjára hóautót, esetleg hókáépületet építeni!

Nincsenek megjegyzések: