2009. december 10., csütörtök

Igen, megcsinálták!

A következő rövid üzenet olvasható a KTH honlapján:

"2009. december 1-jén 18 órakor indult a Neptun rendszerben a vizsgajelentkezés. Hosszú évek után végre elmondhatjuk, hogy sikeresen vettük az akadályt: az idei nagyarányú hardver és szoftver fejlesztések keretében felállt vadonatúj (korszerű és erős) informatikai infrastruktúrán futó Neptun alkalmazás állta a nagy rohamot.
Az elmúlt év azonos időszakával összehasonlítva:"


Hát igen, a számok szépen mutatnak, de mint tudjuk a statisztikák csak arra jók, hogy elfedjék az igazságot.
Biztosan rengeteget dolgoztak a Neptun üzemeltetői és fejlesztői az ilyenkor fellépő túlterhelésen - köszönet a fáradozásaikért -, de a vizsgajeletkezés még mindig nem volt teljesen gördülékeny (már amennyit a mások elmondásai alapján tudok). Mindesetre az irány jónak tűnik.

Ami engem illet, én biztosra mentem. A korábbi évek idegeskedése és bosszúságai után most december 1-jén 18 óra körül még a számítógépem közelébe sem mentem, hanem inkább kényelmesen elhelyezkedtem a Baross koli Dísztermében és megnéztem "A hülyeség kora" című filmet, melyet mindenkinek csak ajánlani tudok a mondanivalója és a közvetített üzenet miatt. A vizsgajelentkezéssel pedig megvártam azt az időszakot, amikor már biztosan stabilan működhet a rendszer. Legalább Mi - akik a filmet a helyszínen néztük - nem okoztunk plusz terhelést és fennakadást a Neptun üzemeltetésben.

Aki esetleg lemaradt volna a filmről, vagy szeretne róla egy DVD-t az látogasson el az alábbi honlapra!

1 megjegyzés:

Petrus írta...

Amúgy tényleg igaz, mert én is 6 és 7 között vettem fel a vizsgáimat. Nem mintha okom lett volna vele sietni, de láttam, hogy működik a rendszer meg beenged, szóval gondoltam miért ne? :-)