2009. október 18., vasárnap

Szépség és a szörnyeteg

Egyetemünk csodás fekvését kihasználva időnként szoktam sétálni a rakparton. Sokszor minden céltudatosság nélkül, csak úgy. Egyrészt van egy fajta hangulata az estébe burkolózó Dunapartnak, mely sokszor megnyugtatja az embert (legalábbis engem), másrészt nappal is mindig akad valami látnivaló a kíváncsi közlekes számára. Most ez utóbbiról szeretnék írni.
Korábban már láthattatok itt a blogon az egyetem körül fellelhető járművekről egy körképet. Ehhez kapcsolódnék én is. Nem olyan rég az R épület előtti parkolóban sétálgatva lettem figyelmes egy, a parkoló autók között megbújó Rolls-Royce-ra. Egy Silver Shadow II mellett csak úgy nem megy el az ember, függetlenül attól, hogy mennyire kedveli az angol autókat. Egyszerűen muszáj odamenni hozzá és körbenézni, és ha még fényképezőgép is van az ember fiánál, hát... Én sem voltam rest elkattintani pár képet. Már önmagában az tény sem elhanyagolható, hogy valaki egy Rolls-Royce-szal találkozott, de ez még kevés egy jó story-hoz, azt bárki láthat. Szegény jármű nagyon be volt szorítva a körülötte állókkal, így elég nehéz volt róla jó képeket csinálni. Épp Emilyt (minden Rolls-Royce orrát díszítő nőalak) fényképeztem, amikor a képet visszanézve az LCD kijelzőn egy furcsa formára lettem figyelmes a háttérben. Valamire, ami nagyon nem illett oda...


Ekkor jött a felismerés, hogy "te jó ég", ez bizony az... egy Ssangyong Action!!!

Ha létezik az autók között a "Szépség és a szörnyeteg", akkor ez a cím illene leginkább ehhez a képhez. És a legérdekesebb az egészben, hogy ez nem egy megrendezett, vagy beállított kép... óh nem, ezt a "véletlen" hozta így, csak észre kellett venni.

2 megjegyzés:

Shaun írta...

Igen, ezt a Royce-t én is láttam.. :) Néztem is, hogy a férfiak megfordultak utána... Ezen mindig elmosolyodom, ilyen szempontból az erősebbik nem igen kiszámítható :D

Ispán írta...

A gyengébb nemet meg pont a kiszámíthatatlanságuk miatt szeretjük... csak ezt ők nem tudják. ;)