A címben említett versenyről mi is adtunk tudósítást a tavaly szeptemberi számunkban. Nyilván többen is vannak a karon, akik nyomon követik a Red Bull Air Race-el kapcsolatos eseményeket, így azt is tudják, hogy a mezőny magyar pilótája Besenyei Péter a windsori futam óta (június 5.-6.) új géppel indul, a Corvus Racer 510-essel.
Talán kevesebben vannak akik azt is tudják, hogy a gép magyar fejlesztésű, ráadásul Egyetemünk, a BME is hozzájárult a megalkotásához.
A Corvus Racerről - terveink szerint - az egyik őszi Közhírben részletesebben is beszámolunk, de addig is álljon itt egy rövid interjú Besenyei Péterrel a gép debütálásával, és a hétvégi New York-i megmérettetéssel kapcsolatban.
Milyen volt a Windsor-i verseny?
Nagyon jó volt, végre bedobhattuk a mélyvízbe a Corvust, ráadásul egy jó kis pályán. Inkább technikás, mint gyors, így a gépet remekül tudtuk tesztelni.
Túl vagy már négy versenyen az idei szezonból, hogyan értékeled eddigi teljesítményedet?
Nyilván, ez eredmény szempontjából lehetne jobb, de mint korábban is mondtam, a régi típusú MXS-R-ből ennél többet nem lehetett kihozni. Reményeim szerint mostantól javuló lesz a tendencia.
Most versenyeztél először a Corvus Racerrel, elégedett voltál a géppel, erre a teljesítményre számítottál?
Meg vagyok elégedve. A gép jó, tetszik. Jól kezelhető, persze nagyon hosszú még az út addig, hogy 100%-os legyen, de úgy érzem jó úton járunk. A legfontosabb az volt, hogy a Corvus az első versenyén biztonságosan végigment. A windsori versenyen egyébként az egyik gyújtássor nem működött, ami jelentős teljesítményvesztést okozott. Ha ez nincs, jobb eredmény is születhetett volna.
Milyen elvárásokkal vágsz neki a New York-i versenynek?
Kisebb módosításokat sikerült végezni a gépen a két verseny között. Egyelőre a dobogó még nem igazán reális cél, a középmezőnyben végezni már jó eredmény lesz. Tavaly, amikor az MXS-R-el először indultam Abu Dhabiban, szintén 10-ik lettem, azt hiszem a Corvussal a második verseny jobb lehet.
További információkat és érdekességeket a http://www.redbullairrace.com oldalon olvashattok.
Milyen volt a Windsor-i verseny?
Nagyon jó volt, végre bedobhattuk a mélyvízbe a Corvust, ráadásul egy jó kis pályán. Inkább technikás, mint gyors, így a gépet remekül tudtuk tesztelni.
Túl vagy már négy versenyen az idei szezonból, hogyan értékeled eddigi teljesítményedet?
Nyilván, ez eredmény szempontjából lehetne jobb, de mint korábban is mondtam, a régi típusú MXS-R-ből ennél többet nem lehetett kihozni. Reményeim szerint mostantól javuló lesz a tendencia.
Most versenyeztél először a Corvus Racerrel, elégedett voltál a géppel, erre a teljesítményre számítottál?
Meg vagyok elégedve. A gép jó, tetszik. Jól kezelhető, persze nagyon hosszú még az út addig, hogy 100%-os legyen, de úgy érzem jó úton járunk. A legfontosabb az volt, hogy a Corvus az első versenyén biztonságosan végigment. A windsori versenyen egyébként az egyik gyújtássor nem működött, ami jelentős teljesítményvesztést okozott. Ha ez nincs, jobb eredmény is születhetett volna.
Milyen elvárásokkal vágsz neki a New York-i versenynek?
Kisebb módosításokat sikerült végezni a gépen a két verseny között. Egyelőre a dobogó még nem igazán reális cél, a középmezőnyben végezni már jó eredmény lesz. Tavaly, amikor az MXS-R-el először indultam Abu Dhabiban, szintén 10-ik lettem, azt hiszem a Corvussal a második verseny jobb lehet.
További információkat és érdekességeket a http://www.redbullairrace.com oldalon olvashattok.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése