2010. július 5., hétfő

Hasznos dolgok

Két fontos információt osztanék meg most veletek:

1. Új videó került fel az eddigiek közé, amely a BME Angyalai motoros klubról szól. Ezt a Közhír VIDEÓ oldalán érhetitek el, amelyet amúgy is érdemes figyelni, mert az új videók megjelenését általában nem tesszük ki ide a blogbejegyzések közé, így csak itt figyelhettek fel rá.

Egyébként ha semmiről nem akartok lemaradni akkor kattintsatok oldalt a KÖZÖSSÉG hasáb alatti "Tetszik" gombra. Így hazánk legnépszerűbb közösségi oldalán, a saját üzenőfalatokon fognak megjelenni az új videók, és nem mellesleg a blogbejegyzések is, tehát biztosan mindenről időben értesültök.

2. Ami egyáltalán nem illik a korábbihoz, de tegnap a Szabadság Hídon láttam egy buborékfújó párt, és ez elgondolkoztatott... kisebb koromban nagyon gyakran játszottam én is buborékfújóval, de soha nem tudtam újra kikeverni azt a folyadékot, amivel eredetileg árulták, és sosem sikerültek ugyanolyan szépre a buborékok. Hátha más is van így vele, ezért most hadd osszam meg azt az összetételt amit nemrég találtam egy (textíliákkal foglalkozó!) könyv legmélyén.



Buborékfújó recept:
3 rész mosogatószer
7 rész víz
1 rész glicerin



Lehet, hogy a téma kissé nevetségesnek tűnik, de ha keresőkbe beírjátok egyből elkeseredett emberek fórumozására bukkanhattok. Remélem tehát, hogy sokak számára hasznosnak bizonyul ez a bejegyzés. :)

1 megjegyzés:

balasnyikov írta...

Tipp fanatikusoknak: a józsefvárosi piacon az egyik kedves néninél lehet kapni buborékfújó pisztolyt... Elem kell bele és megállás nélkül ontja magából a bubikat:)