2010. július 11., vasárnap

Apró oltár

Nézelődtem a júliusi képeim közt, és az egyiken megakadt a szemem. Nem is olyan rég fényképeztem, mert az utóbbi időben (főleg a tavaszi vizsgaidőszak alatt) vált csak fontossá számomra. A felületes szemlélőnek egyszerű falfirkának tűnhet, beolvad a többi közé a Goldmann lábán, pedig ez az urbanisztikus kultúra és az egyetemi összetartás gyöngyszeme. Nekem is csak akkor tűnt ki először a többi közül, amikor szükségem volt egy kis biztatásra, egy fogódzóra a nagy bizonytalanságban. Onnantól kezdve minden alkalommal, amikor abból az irányból mentem, megnéztem, hagytam, hogy az egyszerű kijelentés az agyamba ivódjon. És ha nem is szóról szóra, eddig mindig sikert hozott. :P Javaslom kipróbálásra Nektek is.... majd! Addig viszont jó nyarat. :)

Nincsenek megjegyzések: