2009. szeptember 17., csütörtök

Te is nagy akarsz lenni!?!

Einstein azt mondta: „Nem vagyok különösebben tehetséges, csak szenvedélyesen kíváncsi.”

Hát én sem vagyok egy különösebb nagy tehetség… Sőt! Olykor még az a mértéktelenül nagy kíváncsiságom sem elég, amivel megáldott a sors. De! A kíváncsiság mellé társult egy jó nagy rakás akaraterő, egy halom öntudat, és egy csöppnyi bátorság – ami csupán ahhoz kell, hogy az akaratomat véghez vigyem. Sokszor a lelkesedés alábbhagy, gyakran kiszalad a számon az a bizonyos „De én ezt nem tudom!”, azonban valahogy mégis mindig lábra állok újra és újra, és nekikezdek huszonharmadszor is annak, ami huszonkétszer nem sikerült. De miért? Mert akarom. Mert nem hagy nyugodni az „Én”. Mert azt mondja, hogy csináld! És mert én is a nagyok közé akarok tartozni… Pontosan ezek azok a dolgok, amik miatt létrejött a Kutatók Éjszakája elnevezésű program. Mert mások is kíváncsiak. Mások is akarnak. Mások is a nagyok közé szeretnének tartozni. Nem. Nem szeretnének. AKARNAK!

Te is akarsz? Gyere el szeptember 25-én! Ők ott lesznek. A nagyok. És azok is, akik már elindultak a naggyá válás útján. Mert aki eljön, az már elindult…

Nincsenek megjegyzések: