2009. szeptember 19., szombat

Hoztam fotóóóót!

Sziasztok! GrafUr vagyok, negyedéves közlekes (huh, leírni is rossz), kb harmadéves közhíres, és friss közhír-blogos! :) Mostantól én is a közhír blog szerkesztői közé tartozok, és velük együtt színesítem én is a blogot.
Van, hogy a közhírben kevés nekem egy (esetleg kettő) oldal, ezért egyes cikkek hosszabb verzióit szeretném itt közzé tenni, valamint privát blogomra íródó közlekes vonatkozású bejegyzéseket is szívesen bemásolok majd ide is! De lesznek majd általam készített fotók, érdekes videók, beszámolók, vélemények, egy szóval mindenféle. :)
Ahogy egy jó társaságba érkezni illik, én sem jöttem üres kézzel: A BME fesztivál szerdai és csütörtöki napjára fényképezőgéppel mentem, és az ott készített fotókat hoztam ajándékul.







Pár "legjobb" fotó után ITT tudjátok megtekinteni az összeset.

Nincsenek megjegyzések: