2010. november 21., vasárnap

Szülinapi viccek

A novemberi újságban olvashattok egy rövid beszámolót a Közhír születésnapjáról. Ebben a cikkben megígértem, hogy azt a néhány viccet, amit a bemutatkozások során sikerült lejegyeznünk, elolvashatjátok a blogon. Íme.

"103 kg volt az üzemi súlyom, amivel közlekedtem."- Cserkúti György a hasáról, ami(ről) az egyetem alatt híressé vált.

"A rejtvény meg a menetrend nagyjából ugyanolyan, mivel vízszintesen és függőlegesen is stimmelnie kell."- István György, aki a zónázó vonatok menetrendjét alakította ki, és aki amúgy nagy rejtvényszerkesztő. Vele kapcsán mondogatták, hogy hol tart már a MÁV, hogy a menetrendet a Füles főszerkesztője készíti (azt érdemes megjegyezni, hogy ezt a pozíciót nem is töltötte be, bár dolgozott az újságnál).

"-Sajnálom, hogy a humor lecsökkent, nálunk ez egy egész oldal volt. -Igen? Nálunk egy egész újság."- Krázli Zoltán és Zelena Ferenc párbeszéde miután a szeptemberi számban csak fél oldalt tettek ki a viccek.

"Mikor bekerültem az újsághoz, leültem egy szerkesztésre, és a következőn én voltam a főszerkesztő. Aki tudott tördelni, ő lett a tördelőszerkesztő, aki tudott olvasni, őt lett az olvasószerkesztő."- Kurucsó Balázs.

"Nagyjából az összes barátom itt ül mellettem, úgyhogy jól nézzétek meg a körülöttetek lévőket!"- Bánfai Zsolt.

"A Malévnál kezdtem, és utána elmentem pénzt keresni."- Hamza István.

"Hozta nekem az első számot, hogy gyerekek, lesz egy ilyen akkor."- Komócsin Zoltán arról, hogy ő volt az egyetlen, aki nem az újsághoz jelentkezett, hanem az újság jelentkezett be hozzá.

Nincsenek megjegyzések: