2010. szeptember 29., szerda

Teszteld, milyen olvasó vagy!

A Közhír most 35 évnyi tapasztalattal rendelkező, vesébe látó szemeit használja arra, hogy megismertesse olvasóit önmagukkal. Karikázzatok bátran, és megtudjátok…

Mit látnál legszívesebben a címlapon?
A) Zobory professzor urat
B) Nagymamámat
C) Robert Pattinson-t
D) A Playboy címlaplányait


Mit olvasol el először az újságban? 
A) A tanárinterjút, hogy tudjam, mivel lehet bevágódni
B) A könyv- és filmajánló az örök kedvencem
C) Csak a rejtvényre hajtok (Köszönjük, hogy azért a tesztet is megcsinálod!)
D) Csak a legeltetem a szemem a képeken 


Melyik a kedvenc állandó rovatod?   
A) Tartalomjegyzék
B) Viccek
C) Rejtvény
D) Képek

Megtartod-e a korábbi Közhíreket?
A) Kész gyűjteményem van, amire igen büszke vagyok
B) A használt példányt mindig visszateszem a folyosóra
C) Igen, kivágom a betűket, és fenyegető leveleket készítek
D) WC-papírnak még jó lehet

Mi a véleményed a Közhírről?
A) Olyan, mint a kávé: ébren tart az előadások alatt
B) Halál fölösleges ezért közösségi pontot osztogatni
C) Lehetne keményebb a borító: légycsapónak kéne
D) Jó, csak kevés benne a fedetlen kebel

Találtál már helyesírási hibát az újságban?
A) Mindig bekarikázom őket. (Gyere olvasószerkesztőnek!)
B) Hüje vagy?!
C) Egyszer. A Sudokuban.
D) Mondtam már, hogy csak a képeket nézem!

Érzel néha késztetést a cikkírásra?
A) Tele van a fiókom piszkozatokkal. (Jelentkezz bátran, várunk!)
B) Ááá, én lennék az olvasószerkesztők réme
C) Elég nekem, ha szóban terjesztem az igét
D) Nem, mert diszperzitem van, és analfagamma vagyok

Ismered a szerkesztőségi tagokat?
A) Persze, mindig lesem őket periszkóppal, ha mennek a Landlerbe
B) Egyáltalán élő személyek?
C) Néha dumcsizom velük a HaBárban
D) A fényképükre szoktam… elaludni

Ki a kedvenc cikkíród?
A) Petrus (a főszerkesztő mindenek felett)
B) Szandra és Vera (906090)
C) PPetya
D) Hallgató Huba

Milyen mellékletet tennél az újságba?
A) Zh-megoldások
B) Autós poszter
C) Sör
D) Kivágható zsebhokilyuk

Írtál már levelet a Közhír e-mail-címére?
A) Én vagyok az, a Béla, aki mindig kritizálja a lapot
B) Miért, van neki?!
C) Csak a fenyegető levelet a betűkből
D) Ki vagyok én, Szilágyi Erzsébet?!

Általában mennyire értesz egyet a cikkek tartalmával?
A) Hát, több igazság van bennük, mint az UFO Magazinban
B) Nem értem a vicceket
C) A Sudoku mindig pártsemleges, úgyhogy teljes az elégedettség
D) Kevés a fedetlen kebel

Melyik órán olvasod legtöbbször a Közhírt?
A) ÁJGT-n csakis színes ceruzával töltöm ki a rejtvényt
B) Áramlik a szemem a betűkön Hő- és áramlástanon
C) Kíváncsi vagyok, mennyit idézek fel belőle Látás, nyelv, emlékezeten
D) Szeszkultúrán soha!

Honnan szerzed be a havi betevő Közhíredet?
A) A magyar posta a lakásomra hozza
B) A koliból (saját kezűleg/ismerős által)
C) A Z/J/K épületből
D) Kikukázom a használt példányt a padból

Mit változtatnál az újságon?
A) Több tanárinterjút szeretnék olvasni
B) Vissza a Times New Romant a Sylfaen helyett
C) Nem tetszik a cikkírók arca
D) Tennék minden számba kivágható BKV-bérletet

Érzed valamilyen káros hatását a Közhír olvasásnak?
A) Dehogyis! Azóta tapadnak rám a csajok/pasik.
B) Félek a sötét utcákon, mert úgy érzem, követnek
C) Kifejezetten megnőtt a kisebbségi érzésem
D) Nekem már mindegy...

Mi lenne számodra egy nyereményjáték áhított díja?
A) Én készíthessem a következő tanárinterjút
B) Féléves Közhír-előfizetés
C) Ingyenes „helyből távolba nézés”-oktatás
D) Csatabárdásási lehetőség a cardioteremben

Szerinted hány Közhírt kellene megjelentetni egy félévben?
A) Tökéletes a havi 1 megjelenés, úgyis lassan olvasok
B) Gyökkettőpí
C) Én napilapra vágyom – gyorsan fogy a Sudoku
D) Egyet sem: védd a fákat, egyél hódot!

Rendhagyó személyiségtesztünk eredménye az alant található bejegyzésben olvasható. Az értékelésben nem csupán feltárjuk előtted Közlekkarmád alapvető elemeit, hanem néhány személyre szabott stílustippel is igyekszünk segítségedre lenni, melyeknek még reinkarnálódás után is biztosan hasznát veszed majd. Sok sikert kíván a következő életedre (és félévedre):

Szandra & Vera

Nincsenek megjegyzések: