2010. január 8., péntek

Nem mi mondtuk...

Mivel a Közhír csak havonta egyszer jelenik meg, előadásra viszont annál többször járunk (kellene járni), ezért a továbbiakban rendszeresen kedveskedünk Nektek az órákon elhangzott szállóigékkel. Lehet, hogy néhányuk már ismerős lesz a régi közlekesek számára, de hát az újszülötteknek és a gólyáknak minden vicc új lehet.

„Ezen én is megbuktam, mindegy…”
(Mechanika)
„A tudományos része az, hogy mindent kicserélünk A-ra…”
(Mechanika)
„Kérem, a baleseti sebésznek abból kell embert csinálnia, amit odatesznek elé.”
(Mechanika)
„Szerintem ez a tankönyvben elég jól le van írva, legalábbis ehhez nem értettem én sem múlt péntekig, de már megy.”
(Mechanika)
„Miért buktattam meg a Tímeát? Mert hülye volt…”
(Áramlástan)
„Ha nem lennének lányok a teremben, azt mondanám, ilyen bizonyításokat szarni lehet…”
(Matematika)
„Ez most még világos, de majd elmúlik.”
(Elektrotechnika)

Aki szorgalmasan jegyzetelt az egyetemen és netán rendelkezik hasonló vicces megnyilvánulásokkal, ne legyen rest, küldje el őket a kozhir@kozlekkar.hu címre! a tantárgy megjelölésével, mi pedig megjelentetjük őket a Közhír hasábjain is!

Nincsenek megjegyzések: