2009. november 3., kedd

Érdekesség Budapest tömegközlekedéséből

Az talán már mindenki számára ismert, hogy Budapest az egyetlen város, ahol a metrópótló busz össze tud ütközni a villamospótló busszal a trolipótló busz sofőrjének figyelmetlensége miatt. Az már kevésbé ismert, hogy fővárosunkban találkozhatunk trolipótló-troli pótló busszal. Ez utóbbi összetétel elemezgetésére hagyok egy kis időt.
Addig álljon itt egy újabb különlegesség, a még el nem készült (de már majdnem elkezdték) 4-es metró pótlóbusza.

Metró még nincs, de már pótoljuk, mint amikor a 6 éves gyerek elkezdi szedni az impotencia elleni gyógyszert. Vagy ez csak nekem tűnik abszurdnak?

2 megjegyzés:

Unknown írta...

hát ez abszurd humor, de jó. BKV-s sofőrök tudják ezeket a feliratokat állítani, nem ez az első ilyen kép amit láttam. Első körben egy piros 173-as buszon láttam ilyent :D oda még stimmelne is a dolog. :D
Amúgy megállóban egy fotó erejéig megy a dolog aztán vissza az eredeti :D

Petrus írta...

Én meg mertem volna esküdni, hogy photoshop. :-D