2009. november 22., vasárnap

Az egyetem színfalai előtt

Az egyetemen járva, ha épp nem ügyes-bajos dolgaink vagy óráink ürügyén rohangálunk, érdemes nyitott szemmel járni. Nem, most nem a már taglalt egyetem környéki járgányok témára vagy valami hasonlóra gondolok. Pusztán arra, hogy az egyetem kertje és épületei igenis szépek. Érdemes kicsit megállni, és szemlélődni a tájban, mert hát mindenkinek meg vannak számlálva a napjai itt az egyetemen (Még akkor is, ha pillanatnyilag nem úgy tűnik).

Az BME nyújtotta vizuális élmény persze nem csak a mienk, egyetemistáké. Vannak akiket kifejezetten megihlet a "díszlet". Ennek eredményei többek között az alábbi videóklipek is:

Tegye fel a kezét, aki emlékszik egy bizonyos Up nevű zenekarra! A Nap című számukhoz készült 1999-ben egy klip, amely szinte az egyetem teljes területét "bejárja", a Sóhajok hídjától kezdve az F épületen át egészen a reaktorig. Maga a sztori is megérne egy misét... de maradjunk csak abban, hogy szovjet géppityu vs. lézerpisztoly rulez!



A másik szám talán jobban ismert, ám itt már annyira nem domináns a környezet. Persze aki jobban megnézi a hátteret...



Aki tud még hasonló klip(ek)ről, az írja meg kommentben!

5 megjegyzés:

Ispán írta...

Nemááá', hogy a második videó is az egyetemen készült???

Petrus írta...

Állítólag az R épület bejárata, de szeretnék erről egy normális hivatkozást látni, mert én nem hiszem el.

Molsziszi írta...

és tényleg.. második videó, 1:49-nél :) Pedig én sem hittem el.

Shaun írta...

R épület aulára utal elég sok minden, ja. Egyébként nagyon jó post ötlet, grat!

Katt írta...

Sziasztok!
ennek csak egy része van a BME-nél, a zenétől pedig elhatárolódom:)

http://www.youtube.com/watch?v=El-0Z56u_Hw&feature=player_embedded