2010. október 11., hétfő

Miért nem alkalmaznak férfi tanácsadókat a női magazinoknál?

Kedves Jani!

Remélem, tudsz rajtam segíteni! Egy nap otthon hagytam a férjemet a tévé előtt és elmentem bevásárolni. Talán 2 kilométerre járhattam a házunktól, amikor az autó motorja hirtelen leállt és nem tudtam újra beindítani. Visszamentem a férjemért, hogy segítsen, és máig sem tudom felfogni a látványt, ami fogadott! A férjem a szomszéd lányával hempergett az ágyban!

Én 32 éves vagyok, a férjem 34, a lány meg csak 19! A férjem beismerte, hogy már fél éve találkozgatnak!

Nem tudom, most mihez kezdjek, kérlek, segíts!!!

Magdi


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Kedves Magdi!

Annak, hogy ilyen rövid távolság megtétele után leáll az autó motorja, több oka is lehet. Először is ellenőrizd, nem csúszott-e le az üzemanyagcső, illetve hogy nem dugult-e el. Ha tiszta, akkor ellenőrizd az összes elektromos kábelt is, nincs-e valamelyik megtörve, vagy elszakadva. Ha a probléma még mindig fennáll, nézd meg, nem hibásodott-e meg az üzemanyag szivattyú és kap-e a motor rendesen üzemanyagot.

Remélem, hogy tudtam segíteni!

Jani

Nincsenek megjegyzések: