2010. február 28., vasárnap

Legyél Te is (köz)híres!

Egyetlen újság sem működhet folyamatosan magas színvonalon, ha nem képes a megújulásra, nem érik folyamatosan új impulzusok, nem csatlakoznak csapatához új, lelkes emberek.

Kiket keresünk?

- Cikkírókat,
- riportereket,
- poétákat,
- tördelőket,
- olvasószerkesztőket,
- designereket,
- ötletgazdákat,
- diktátorokat,
- mecénásokat
- és mindenkit, aki valamilyen módon hozzá tud tenni az újság készítéséhez!

Hogyan is vélekednek a legújabb tagok az első közhíres lépéseikről?

Olyan csodabogár vagyok, hogy előbb olvastam a Közhírt az interneten, mint a felvételi lapomat beadtam volna a BME-re. Az összes, archívumban lévő számot elolvastam, s vártam az újabb lapok megjelenését. A felvételi csomagban jött egy DVD, amin megtaláltam a felhívást: jelentkezni lehet a Közhírhez! Írtam egy e-mailt, s már a gólyaszámban is jelent meg cikkem. A Balekkeresztelő szakestélyen is a Született Közhíres nevet kaptam.
Szerintem a Közhír nem csak egy egyszerű kari újság, hanem egy közösség lapja, amit mindenki lelkesen ír, szerkeszt, tördel, szívét-lelkét beletéve! A közösség erősödését a jó hangulatú ülések, illetve a svédasztalos Közhír-vacsi is elősegítette. Jó érzés, amikor ülsz előadáson, és látod, hogy pár sorral előtted a Te cikkedet olvassák! Az újság tagjai mindig képben vannak, hiszen hamar tudomást szereznek a legfontosabb dolgokról, amik az egyetemen történnek. Persze ez a kis írás nem tudja megfelelően sugározni a közhíres életérzést, ezt tapasztalni kell! (Eszti)

Ne habozz, jelentkezz Te is a kozhir@kozlekkar.hu címen!

Nincsenek megjegyzések: