2009. március 20., péntek

Közlekkar - én így szeretlek!

Nincs fehér köpenyem, nem vagyok pedagógus, és nem hordok bölcsésztarisznyát. A világ egyik legszebb és legnehezebb nyelvét beszélem, és rajtam kívül még több százan értik, hogy mire gondolok, amikor azt mondom: Hallgató Huba. A válság közvetlenül megelőzi a tavaszi félévet, és nem örülök, ha egy kalap alá vesznek a műszaki menedzserekkel és a műszaki szakoktatókkal. Büszkén gondolok a Gépelemek 1. kreditemre, és arra hogy alapszintű AutoCAD tudásommal is simán odaverem a Járműelemek és Hajtások Tanszéket. Szeretem a Szakestélyeket, a Kari Napokat, a HaBárt és a rozzant kollégiumot, melyben időm jelentős részét eltöltöm. Itt tanulok az ország szívében, sörváltóban mi vagyunk a császárok, és igenis a mi lányaink a legjobbak az egyetemen!
Közlekkar, én így szeretlek.

2 megjegyzés:

Porkoláb István írta...

kezd unalmas lenni ez a szöveg

balasnyikov írta...

Megoldás: ne olvasd el...