Embernek még csak középkorú lenne, de a sorozatgyártású autók közt igazi matuzsálem a Mercedes terepjárója, amely egykor célszerszámnak készült, ám az idők során valódi kultusztárggyá nemesült.
A G osztályt eredetileg katonai járműnek tervezték az 1970-es évek elején - máig is számos hadseregben szolgál, többek közt a magyar honvédségnél is - de 1979 február óta gyártják polgári célra is. Eleinte főként munkagépnek vásárolták, de miután 1990-ben megjelent a W463 jelzésű luxusváltozat erőteljesebb motorokkal, állandó összkerék-hajtással és három elektronikusan záródó differenciálművel, a tehetősebb vásárlók is rákaptak. A legtöbb mai hobbiterepjáróval szemben a G osztály legdrágább luxusváltozata is kiváló terepjáró maradt, puritán téglaformája pedig egyedi stílust kölcsönöz neki, ezért masszív vásárlóbázisa alakult ki az elmúlt évek során, amely ma is ragaszkodik a típushoz.
A G osztályt eredetileg katonai járműnek tervezték az 1970-es évek elején - máig is számos hadseregben szolgál, többek közt a magyar honvédségnél is - de 1979 február óta gyártják polgári célra is. Eleinte főként munkagépnek vásárolták, de miután 1990-ben megjelent a W463 jelzésű luxusváltozat erőteljesebb motorokkal, állandó összkerék-hajtással és három elektronikusan záródó differenciálművel, a tehetősebb vásárlók is rákaptak. A legtöbb mai hobbiterepjáróval szemben a G osztály legdrágább luxusváltozata is kiváló terepjáró maradt, puritán téglaformája pedig egyedi stílust kölcsönöz neki, ezért masszív vásárlóbázisa alakult ki az elmúlt évek során, amely ma is ragaszkodik a típushoz.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése