2011. február 18., péntek

Hideg-ideg

Már lassan kimegyünk a télből, de számomra akkor is óriási kérdőjel, hogy miért olyan hidegek manapság az előadók. Tavaly még nem volt ezzel baj, talán az E épületbeli nagy előadók voltak az egyetlenek, amik mindig hűvös hőfokon üzemeltek. Kérdem én: most miért kell a többinek is?
A minap talán egy fotót megért volna, ahogyan Irányítástechnika előadáson az emberek 90%-a kabátban ült az St. épület nagy előadójában - s még akadt olyan is, aki kesztyűt húzott, mert nehezebben viseli a hideget. Kérdem én: miért pont annak a teremnek kell hidegnek lenni, ahol a legtöbb előadásunk van? Miért hajtja mindenki azt, hogy előadásra márpedig járni kell, hogyha lehetetlen elviselni az ott uralkodó körülményeket?! Már azzal is viccelődtünk, hogy nyissuk ki az ablakot, mert talán bejön egy kis meleg...
Kérdem én: MIÉRT??? Lehet, hogy csak én vagyok ilyen érzékeny a hőmérsékletre, de szerintem az azért sokat elárul, hogy nem telik el úgy előadás, hogy a tanárok meg ne jegyeznék, mennyire "kellemes" a hőfok odabent. Muszáj ennek így lennie?

3 megjegyzés:

vicctoy írta...

Ka 51-ben volt szerencsénk előző félév végén úgy zhzni h a tanárok (is) kabátban sapkában kesztyűben voltak... Ezzel elérték h ne melegedni járjunk az egyetemre... Már csak az ingyé wifi miatt megyünk:D

Névtelen írta...

ja, és ha a laptopod is "lefagy" ? :D

Stefipeti írta...

Havonta egyszer érdemes bemenni a Közhírért is :-)