„A 21. század elején kiemelkedően fontossá vált a kutatás-fejlesztés, az innováció. Sem egy vállalat, sem az ország, sem Európa nem tudja a lépést tartani a világgal, ha nem fektet be a jövő mérnökeinek képzésébe. A Bosch csoport, évek óta támogatja, és bevonó programokkal aktivizálja a fiatal mérnök generációt, hiszen meggyőződésünk, hogy ők adhatnak válaszokat a jövő kihívásaira." – mondta el Horváth Attila, a miskolci Robert Bosch Power Tool Kft. gyárigazgatója.
A hildesheimi sportarénában rendezett egész napos sporteseményt óriási érdeklődés kísérte, több ezer látogató izgulta végig a vállalkozó kedvű fiatalok különleges járgányaiknak versenyét. Az elektronikus hajtással rendelkező járművek raliján a hazánkat képviselő csapatok is kiemelkedően teljesítettek. A magyarországi csapatok – melyek a hazai verseny különböző kategóriájának győztesei voltak – először egymás ellen mérettették meg magukat, hogy a rövidtávú versenypályán időeredményük alapján állhassanak rajthoz. Az időmérő alapján: a miskolci verseny abszolút győztese, a Debreceni Egyetem mérnökeiből verbuválódott GOCAR csapat szerezte meg az első rajtkockát, míg hazánk rövidtávú gyorsulási futamának bajnoka, a Budapesti Műszaki Egyetemről (Közlekedésmérnöki Kar) érkezett PÓTDUDAGOMB csapat teljesítménye a második helyre volt elegendő. A magyar versenyen a legszebb autó címét elnyerő Miskolci Egyetem BUMBLE-BEE névre keresztelt csapata Németországban a harmadik legjobb időt futotta. A rajtsorrend eldöntötte, hogy melyik magyar csapat versenyezhet a németországi futam első 3 legjobb időeredményt elért csapatával. A Miskolci Egyetem BUMBLE-BEE csapatának sajnos technikai okokból fel kellett adnia a versenyt. A PÓTDUDAGOMB csapata teljesített a legjobban, akik megnyerték a párharcot hatalmas előnnyel.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése